Tratamente corporale

La Clinica Endorfine vei găsi, pe lângă serviciile performante și echipamentele de top, o echipă dedicată și un spațiu potrivit nevoilor tale.

Stabilește o primă întâlnire

Tratament corporal cu Radiofrecvență multipolară Venus Legacy

Soluția perfectă pentru a rezolva nevoile estetice faciale, cât și corporale. Echipamentul Venus Legacy îmbină 3 tehnologii inovatoare: Radiofrecvență Multi-Polară, Câmpuri Electro-Magnetice Pulsate și tehnologia VariPulse. Astfel, aparatul este echipat și cu senzori termici care ne arată în timp real temperatura țesutului, făcând tratamentul mai eficient, confortabil și cu rezultate mai bune.

Venus Legacy este cea mai avansată tehnologie cu radiofrecvență multipolară și poate fi folosită atât pentru corp, cât și pentru față. Cele 2 aplicatoare pentru față sunt potrivite pentru reducerea ridurilor, bărbiei duble și pentru lifting facial. Aplicatoarele corporale sunt proiectate să penetreze țesutul mai în profunzime, făcându-le ideale în stimularea distrugerii grăsimii corporale, reducerea celulitei și laxității, pielea devenind mai fermă.

Mai mult decât atât, tratamentele cu Venus Legacy, stimulează circulația sângelui, accelerează drenajul limfatic și crește sinteza de colagen. Tratamentele sunt confortabile, fără timp de recuperare, și sigure pentru orice tip de piele.

Tratament corporal criolipoliză Cryomed

Criolipoliza reprezintă metoda inovatoare de “distrugere” a țesutului adipos într-o manieră definitivă. Tehnologia constă în aplicarea unei temperaturi scăzute direct pe țesuturile adipoase printr-un proces cunoscut sub numele de “apoptoză” (moartea programată a celulelor) care duce la eliminarea celulelor grase într-un mod natural și gradat.

Prin această procedură fiecare zonă tratată necesită o anumită intensitate de expunere la frig, aparatul setându-și singur temperatura în funcție de grosimea stratului adipos. Ce este foarte important de știut este faptul că această procedură nu afectează sub nicio formă pielea, mușchiul sau organele interne, acționând doar la nivelul stratului de grăsime.
Criolipoliza poate fi completată de tratamente corporale cu radiofrecvență, vacuum sau alt tratament anticelulitic care continuă procesul de slăbire și remodelare corporală.

Tratament anticelulitic VELASHAPE III

VelaShape III este un tratament de remodelare corporală non-invaziv cu rezultate deosebite în reducerea circumferinței și a celulitei în zonele tratate. Tehnologia combină razele infraroșii, radiofrecvența bipolară și vacuum pentru încălzirea în profunzime a celulelor grase, a țesutului conjunctiv și a fibrelor de colagen.

Tratamentul are ca principale rezultate reducerea localizată a laxității pielii, circumferinței și o îmbunătățire generalizată a structurii și texturii pielii. Efectele tratamentelui se obțin fără intervenții chirurgicale pentru tonifierea pielii, eliminarea celulitei și îmbunătățirea structurii pielii.

Masaje

Masaj Anticelulitic

Masajul manual anticelulitic presupune diverse tehnici de rulare, compresiune, ciupire urmate de masaj mai lent. Folosim ulei și creme anticelulitice pentru a completa efectul masajului.
Contrar prejudecăților, masajul de remodelare și anticelulitic nu trebuie să provoace durere și nici vânătăi. Pentru a avea efect, ideal este ca ședințele de masaj anticelulitic sau de remodelare să aibă loc de aproximativ 2 ori pe săptămână.

Masaj Relaxare

Ajută la eliberarea de endorfine și serotonină, având astfel un puternic impact la nivel psihologic. Indicat măcar o dată pe săptămână, este un masaj ce se adresează întregului corp.

Beneficiile masajului de relaxare :

• relaxează musculatura
  • stimulează circulația
  • elimină stresul și oboseala
  • atenuează contracturile musculare
  • menține elasticitatea pielii
  • păstrează mobilitatea articulațiilor
  • elimină insomnia
  • normalizează activitatea creierului
  • stimulează sistemul imunitar
Masaj drenaj limfatic

Drenajul limfatic este un masaj blând care determină mișcarea limfei în organism. Limfa este un lichid transparent implicat în mod activ în imunitatea și detoxifierea organismului. Drenajul limfatic ajută la regenerarea țesuturilor, dat fiindcă faptul că este stimulată circulația sângelui și în același timp minimizează aspectul celulitei prin reducerea cantității de lichid de sub țesuturi.

Beneficiile masajului de drenaj limfatic:

• Ajută la regenerarea organismului;
  • Relaxează mușchii;
  • Ajută la regenerarea organismului;
  • Reduce senzația de picioare grele;
  • Contribuie la reducerea celulitei;
  • Stimulează digestia;
  • Diminuează inflamația după efort, accidentări sau intervenții chirurgicale;
Masaj cu miere
masaj cu miere

Masaj cu miere

Mierea este considerată alimentul vieții, iar masajul este cu adevărat o încântare pentru întregul organism. Aplicată la nivelul corpului, aceasta are un rol detoxifiant și nutritiv.

Beneficiile masajului cu miere:

• Stimulează circulația sangvină și previne îmbătrânirea pielii;
  • Deblochează și stimulează drenajul limfatic,reducând celulita mai mult, cu fiecare ședință;
  • Hidratează și îndepărtează celulele moarte, pielea devenind moale și mai fină;
  • Stimulează secreția de colagen și oferă elasticitate pielii;
  • Relaxează mușchii și are un efect revigorant;
  • Are proprietăți antimicrobiene și antiinflamatoare.
Masaj maderoterapie
Maderoterapie Iasi

Masaj maderoterapie

Maderoterapia este o terapie care presupune aplicarea unui instrument de lemn de diferite dimensiuni, special pentru a se adapta la diferite părți ale corpului. Acest tip de masaj vizeză, în special, modelarea corpului prin reducerea grăsimii, combaterea celulitei și tonifierea pielii.

Beneficiile maderoterapiei:

• Accelerează arderea grăsimilor și detoxifierea organismului;
    • Combate celulita;
    • Stimulează metabolismul și drenajul limfatic;
    • Oferă fermitate și tonifiere pielii lăsate;
    • Oferă echilibru energetic;
    • Produce o stare de bine, relaxantă.
Masaj terapeutic
Masaj terapeutic Iasi

Masaj terapeutic

Masajul terapeutic presupune utilizarea anumitor tipuri de masaj (masaj manual de relaxare/tonifiere, periostal, presopunctura, scrapping, ventuze) în tratamentul diferitelor afecţiuni, având ca obiectiv favorizarea proceselor de vindecare.

Iată câteva dintre afecțiunile în care este folosit masajul terapeutic:

• probleme ale articulațiilor cum ar fi entorsele și luxațiile;
    • spondilită, discopatii;
    • poliartrită reumatoidă;
    • artrite;
    • reumatisme degenerative;
    • artroze cum ar fi gonartoza și coxartoza;
    • traumatisme ale coloane vertebrale.

Contraindicații:

Nu se recomandă în afecţiuni maligne sau cu potenţial de malignizare prin masaj, boli psihice majore (psihoze), boli hemoragice si hemoragie cerebrală, afecţiuni cutanate (bolile de piele): parazitare, infecţioase, inflamatorii, eczematoase, eruptive de diverse cauze, plăgi posttraumatice, fragilitate capilară, furuncule, abcese, flegmoane, nevi pigmentari și afecţiuni inflamatorii osoase.

Ședințe de relaxare

Saună Photon cu împachetare
Sauna Iasi Pret

Saună Photon cu împachetare

Terapia cu saună Photon ce folosește raze infraroșii este una din terapiile care te ajută să slăbești și în kilograme, și nu doar în centimetri. Tratamentele cu raze infraroșii sunt non-agresive și non-invazive pentru organism, rezultatele fiind excepționale în materie de slabit.

Sauna clasică generează temperaturi de 90 grade Celsius și o foarte mare umiditate a mediului înconjurător, mai puțin o transpirație precisă și localizată a organismului. Tratamentul corporal cu infraroșu solicită din partea organismului o puternică transpirație, deoarece aceste raze infraroșii acționează direct la nivelul țesuturilor și nu extern lor, ca în cazul saunei umede.

Important este că în Capsula Photon se stă cu capul la exterior, corpul suportând mult mai bine căldura pe perioadă îndelungată și pentru sănătatea organismului.

Împachetările pentru acest tip de tratament sunt de mai multe tipuri, în funcție de dorințele și nevoile tale. Pot fi împachetări cu cofeina, care au un efect uimitor în tratarea celulitei, împachetări cu ceai verde, alge marine, ciocolată și multe altele. Poți alege tipul împachetării pentru tunel cu infrarosu în funcție de nevoile tale și efectul pe care îl poate avea asupra zonei tratate.

Saună Photon fără împachetare
Sauna Iasi Pret

Saună Photon fără împachetare

Terapia cu saună Photon ce folosește raze infraroșii este una din terapiile care te ajută să slăbești și în kilograme, și nu doar în centimetri. Tratamentele cu raze infraroșii sunt non-agresive și non-invazive pentru organism, rezultatele fiind exceptionale în materie de slabit.

Sauna clasică generează temperaturi de 90 grade Celsius și o foarte mare umiditate a mediului înconjurător, mai puțin o transpirație precisă și localizată a organismului. Tratamentul corporal cu infraroșu solicită din partea organismului o puternică transpirație, deoarece aceste raze infraroșii actionează direct la nivelul țesuturilor si nu extern lor, ca în cazul saunei umede.

Exfoliere corporală

Exfoliere Corporală

Exfolierea este indicată o data sau maxim de doua ori pe saptamână.
Pielea devine mult mai netedă și fină, se stimulează regenerarea pielii și se induce o stare de relaxare.
Contraindicații: eczene,erupții cutanate,diferite leziuni ale pielii.

Exfoliere corporală și masaj de hidratare
Masaj de hidratare iasi pret

Exfoliere Corporală și masaj de hidratare

Exfolierea nu este necesară doar pentru aspectul fin și starea de bine de după, ci și pentru a pregăti pielea pentru tratamentele ulterioare, respectiv hidratare sau nutriție. După finalizarea exfolierii corporale pielea va fi hidratată în întregime prin masaj cu o cremă nutritivă.

Exfolierea este indicată o data sau maxim de doua ori pe saptamână.

Contraindicații: eczene, erupții cutanate, diferite leziuni ale pielii.

Presoterapie

Presoterapia se bazează pe o acţiune fizică, de compresie a anumitor zone ale corpului (gambe, abdomen, braţe) pentru a trata insuficienţa sistemului venos şi limfatic. Pacientul îmbracă un costum compus din jambiere, fașă abdominală și manșoane, care este conectat la un aparat care umflă și dezumflă în mod repetat anumite camere de aer. Presoterapia se recomandă persoanelor care sunt afectate de celulită, retenţie hidrică, microcirculaţie venoasă îngreunată şi picioare obosite.

De asemenea, presoterapia este indicată persoanelor cu edeme limfatice, atât de natură congenitală cât şi postchirurgicală sau post traumatică. Presoterapia acţionează şi asupra aparatului muscular prin înlăturarea senzaţiei de febră musculară care apare în urma efectuării unui program intens de exerciţii fizice, sau în perioade de recuperare după intervenţii chirurgicale prin aplicarea unei presiune asupra corpului.